Salam untuk semua.
Selamat datang ke blog saya, Lia Cantiq Collections. First time nak create blog ni.. hehehe.
1st January 2010, hari cuti sedunia tak kemana pun macam selalu. Dari pagi dok ngadap laptop ni. Hah.. berpeluh den. Akhirnya dapat gak. yes!
Tak ada apa yg menarik pun tentang saya, lia. Just nak share collections yg ada..
Selamat menjamu mata dengan koleksi saya yang cantiq dan comel.

My first pelita

My first pelita
Inilah pelita pertama yang saya beli 10 tahun dulu. Made in India. Lain barang yang di cari, ini yang saya dapat. Cantiqkan!

Followers

Sunday, July 11, 2010

Nice Blogers award

Salam semua.. Untuk pengetahuan semua, dah lama saya dijemput untuk tempek tag ni kat blog. Maaf ye kak aidamn. Lia sibuk sgt, lupa dan terkebil-kebil nak jawab soalan cepu emas dibawah ni...hehehe
1. Apa yang bermain difikiran you all sekarang ?
Nak ke mana minggu ni...
2. Apakah nama samaran you all ?
Lia.
3. Berikan 3 orang yang you all sayang ?
Mak, abah, anak2
4. Panggilan untuk si dia
hehehe...
5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa
Dressing table antik..hahaha

No comments:

Post a Comment